2011. július 13., szerda

Napi színes

Friss pletyka rovatunk, hogy Laurel-nek, a kaliforniai leányzónak bejön Józsi, a mi Józsink!! Na nem mintha nem lenne megnyerő látvány, ahogy atlétában, izzadságcseppektől gyöngyöző testtel lapátolja a lószart, de mindenesetre menő dolog megdobogtatni egy nyugati parti leányzó szívét. Hiába, a magyar importkolbász. A fiúk máris egy világméretű bizniszen gondolkodnak, amelynek célja, hogy nők millióit vonzzák oda Joseph izmos felsőtestéhez, hogy mindenki kedvére gyönyörködhessen a jó magyar munkásember látványában.

Állati híreink. Egyik hajnalban arra ébredtem, hogy valami kis élőlény iszonyatosan sír. Ez érdekes, mert egyébként immunis vagyok már erre a hangra az otthon minden reggel hisztiző tengerimalacom jóvoltából. De most felébredtem rá, és nem is tudtam rendesen visszaaludni, mert vagy fél órán keresztül nyüszögött az ablakomtól nem messze a tisztáson. Elképzelni sem tudtam mi lehet az és miért olyan fontos neki hogy felébresszen, de reggelire menet kiderült. :( Egy hatalmas ragadozó madár körözött felettünk, aztán megpillantottuk a kis állatkát is, ami egy borz - volt, és valószínűleg azért sípolt olyan veszettül, mert a madár még élve leette szegénynek az egyik lábát... :S
Hát ilyen ez az Amerika. Csak az erősek maradnak életben.

Gasztro. Új szakács érkezik a konyhára, egy huszonéves amerikai srác képében, mert Pat, a régi legkedvencebb szakácsnénink sajnos eltávozik mert új állást kapott. Ez egyrészt szomorú, mert nagyon szeretjük mert jófej és mert isteni finom sütiket süt, másrészt viszont kíváncsi vagyok az új fiatal kollégára. Hihi :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése