2011. július 22., péntek

Meleg van!!! :@

Olyan meleg van, hogy megtikkadok!! Már pár napja kétszázezer farenheit van itt Vermontban, a konyhánkban meg még ezen felül plusz ötszáz, és mivel kedden megjöttek az új gyerekek, ezért ismét teljes gőzzel dolgozunk. Fel van forrva az agyvizem, és teljesen dekoncentrált vagyok, tegnap el is vágtam azt az ujjamat, amivel egyébként a touch pad-et szoktam használni, úgyhogy most még gépezni is nehezen tudok. Egyéb brutális híreink, hogy Dia szegény felmosás közben leverte az egyik plafonra felakasztott hatalmas fém szitát, ami pont rá esett, felszakadt a feje, elkezdett vérezni, mindenki pánikolt, rögtön rohantunk a táborvezetőért meg az ápolónőért, közben Jessica majdnem elájult, én majdnem kiraktam a vacsit, úgyhogy volt izgalom...
Az egyetlen számottevő pozitív dolog mostanság, hogy megkaptuk az első csekkünket, amin szép háromjegyű összeg van, méghozzá a nagyobbik fajtából, és megkértük Marnie-t hogy vigyenek majd be minket egyik nap vásárolni mert meghülyülünk.
Úgyhogy várom azt a pillanatot. Már a vásárlást, nem a meghülyülést.

Puszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése