2011. július 6., szerda

4th of July



Juhú, hát ezt is megéltem, július 4-én itt lehettem Amerikában. Elég átható élmény volt! :) Már korán reggel hatalmas duda és kürt és nemtom milyen hangokra ébredt a tábor, és míg én csak álmosan törölgettem a karikáimat, mindenki más aki nem európai boldogan rohant az ilyen-olyan programokra. Én persze a Dining Hall programra fizettem be két és fél hónapra, szal mehettem asztalokat teríteni... De nagyon klassz volt belépni az étkezőbe, mert reggelre valakik teljes egészében feldíszítették, de komolyan minden négyzetcentin lógott valami amcsis. A menü pedig természetesen mi más is lehetett volna, mint amerikai palacsinta, porcukorral és eperrel-áfonyával a tetején, mert ez így piros-kék-fehér színű, s mint olyan, roppant hazafias. 8 órára már talpig beöltözve érkezett a siserehad, de kivétel nélkül mindenkin a piros-kék-fehér színek és különböző idiótábbnál idiótább és viccesebb kiegészítők lógtak mindenütt. Najó, hogy asszimilálódjak, mint jó mexikói, én is fehér felsőben voltam kék szalaggal a hajamban, csak hogy biztosítsak mindenkit a mérhetetlen odaadásomról és elhivatottságomról. :)
Egyébként az egész nap ilyen hatalmas őrültek háza volt, de jó értelemben; mindenki vidáman zsibongott, meg különböző Amerikát éltető dalokat énekeltek, és folyton boldog július 4-ét kívántak. Valahogy teljesen áthatotta a tábort ez az amcsi büszkeség, szabadság és vidámság... esküszöm jó volt nézni, egész nap tök jó hangulatom volt! A vacsi, a nap megkoronázásaként a szabadban volt, ilyen kis szolid 230 fős kerti parti, hot dogokkal, hamburgerekkel, chipsszel, mogyoróvajjal. :P
A gyerkőcök pedig egész nap Katy Perry Firework című számát üvöltötték, amitől néha kicsit elérzékenyültem, mert a klipjét Budapesten forgatták, és eszembe jutott hogy milyen messze vagyok, és milyen gyönyörű, és hogy nem lehetek otthon idén augusztus 20-án... :(



Node aztán gyorsan meg is vigasztaltam magam egy kis kaliforniai fehérborral, meg a tóparton lőtt tűzijátékokkal. :)) Sajnos a városba nem jutottunk be, de így is nagyon kellemesen telt a július 4.-ém! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése