2011. június 13., hétfő

Mogyoróvajas kenyér

Najó, átgondoltam, és úgy vélem kicsit szőrös szívű voltam előző bejegyzésemben, már ami az amcsi kajákat illeti. Tény, hogy elég sok műanyagot esznek, ez nem volt kérdéses. Jaj meg majdnem minden étkezésnél van valami fura trutyi állagú trutyi, ami pont úgy néz ki mint a Mátrixban. Eddig még nem mertem megkóstolni, de valszeg az íze is olyan.
De ezeken kívül azért vannak finom ételek is, sok finom hús, meg lazac, meg sok-sok saláta, meg gyümölcsök is. Amiket persze csak az international staff eszik meg, gondolom én :D De amúgy nagyon durva, körülbelül kisebb alma nagyságúak voltak az eprek, meg minden sokkal jobban nézett ki mint otthon. Mutáns génmódosított ételek.
Mindezeken kívül már réges-régóta izgatta a fantáziámat néhány igazi amerikai különlegesség, ami otthon nem nagyon kapható. Ma reggelire pl. amerikai palacsinta volt, úgy istenigazán, juharsziruppal. Nagyon finom volt, csak a végére már kicsit émelyítően édes, szóval az anyu-féle túrós-lekváros változatot semmiképp nem cserélném le erre.
Tegnap vacsira volt igazi cupcake is, ami a muffin végülis, csak ilyen gyümölcsöcs-habos krémmel a tetején, az isteni volt. :)
Ettem mogyoróvajas kenyeret is, mert minden filmben ilyet visz a kis amcsi kölök a suliba tízóraira. Hát mivel valamiféle édes Nutella szerűségre számítottam, majdnem kiköptem hirtelen a sósmogyoróból készült krémet, elég furi íze van... Bár a filmekből okulva összetapasztottam egy lekváros kenyérrel, és így már nagyon finom volt.
Most pedig félbe kell szakítanom elmélkedéseimet mert dolgoznom kell. De folyt köv holnap :)
Este megyek bulizni yeeeeeeeee :D Csók

3 megjegyzés:

  1. itthon is van rendes mogyoróvaj, én pl. nagyon szeretem :)

    VálaszTörlés
  2. Júj én még sosem láttam otthon a boltokban! És tényleg szereted magában? Vagy te is összecuppantod egy lekvárossal, biztos ami biztos? :) Mer úgy mondjuk meglehetősen király.
    És ez meg a te szavajárásod.
    :)

    VálaszTörlés
  3. tényleg az :) nem, én magában szeretem, és úgy is kentem rá. hát olyan mint a sósmogyi, csak krémben, na

    VálaszTörlés