2011. augusztus 2., kedd

Boldogság :)

Úgy fel vagyok dobódva! Ma van ugyanis apukám szülinapja, ezért eme jeles alkalomból végre összehoztunk egy tartalmasabb skype-beszélgetést apuval, anyuval és öcsivel. És habár még mindig nincs honvágyam, de azért nagyon jó volt végre, hogy egy óráig együtt lehetett a kis család. Mindenféle érdekes infókat kaptam, onnan kezdve hogy leburkolták a köztudottan Budapest legkráteresebb területének nyilvánított utcánkat (egészen elképesztő!), odáig, hogy lehet hogy bedől a dollár és ezért jobban tenném ha nem vinnék haza, hanem minden megkeresett pénzemet elkölteném.
Hmmm.... :)
De nem, akkor sem, mert félre kell tennem az egyetemre. No persze nagyon sokat el fogok költeni, gátlástalanul, szemérmetlenül és már-már pofátlanul sokat, ha már egész nyáron gürizek érte. Mindenképp szeretnék venni ruhákat, mert itt fillérekbe kerülnek, és különben is nyár végi leárazások vannak, úgyhogy ilyenkor otthon is plázáznék :)) Kell vennem egy farmert, mert az olyan amcsis, és nem tudom miért de ezt a fejembe vettem még mielőtt kijöttem, hogy nekem kell egy amerikai farmer. Meg kell vennem egy csomó felsőt, meg egy szép ruhát, mert az utolsó napon ilyen "bankett" lesz, amire látványosan kihajítom vagy elégetem a koszos-foltos-büdös dolgozós ruháimat, és valami nagyon szépben fogok tetszelegni, háhá. Aztán kell vennem még egy Converse tornacipőt, egyrészt mert tönkrement az egyik, és kell helyette, másrészt meg mert itt fele annyiba (se) kerül mint otthon, kb minden koszos hippinek ilyenje van. Aztááááááán, kell vennem egy napszemüveget is, mert balga módon Magyarországon hagytam, és megvakulok. Bár szerencsére olyan sokat vagyok a konyhán, hogy lehet, hogy ez a veszély nem is fenyeget. (Najó, azért sokszor lemegyünk szünetben a partra napozni, úgyhogy nem ártana. :) Meg ugye a tábor után is van élet. :)) Végezetül pedig ó fájdalom, kell vennem egy jó nagy táskát, amibe ezek mind beleférnek. :))
Itt most egy perces néma csendet tartanék a képzeletben eltékozolt dollárjaim emlékére.

*

No aztáán majd ha vége lesz a tábornak, lesz két csodálatos hetem, hogy utazgassak. Már írtam régesrég, hogy a nyugati partot terveztük bebarangolni Orsival és Somával, de változtak a tervek, és költséghatékonyság miatt csak a keleti parton maradunk, bár még mindig nem tudjuk pontosan hogyan. Változtatott az is a terven, hogy Olivér olyan kis kedves, hogy kijön utánam aug. 30-án, és egészen szept. 8-áig együtt leszünk New Yorkban. Szóval most nem tudom, hogy aug. 22-étől konkrétan mit is csinálok és merre és meddig, mert semmit nem tudunk szervezni amíg Somának nem derül ki hogy meddig marad a táborában. Emiatt kicsit ideges is vagyok, mert mennek a napok, a jegyek és szállások pedig egyre csak drágulnak...
De hálistennek biztos pont az életemben Olivér, akivel már szinte minden napunkat betábláztuk New York-ra. Megegyeztünk, hogy dőzsölünk, mert egész nyáron nem találkoztunk, ezért most megérdemeljük. Úgyhogy mindent megnézünk, lesz Szabadság szobor, Empire State Building, Central Park, Természettudományi Múzeum ahol az a nagy dínó csontváz van, musical nézés a Broadway-n, Staten Island, Amcsifoci meccs, kiállításmegnyitó, minden ami csak szem szájnak ingere! :)) Már alig várom!! :))

1 megjegyzés:

  1. Olivér az Amcsifocimeccsel kezdte a felsorolást ;) Prioritások ugyebár. :D Amúgy minden nagyon jól hangzik, örülök, hogy jól vagy. (Bár mi az, hogy nincs honvágyad?!) A bevásárlólistád pedig különösen tetszik, hajrá, hajrá! :) puszi

    VálaszTörlés