2011. augusztus 10., szerda

The final countdown

Képzeljétek, kitaláltam pár napja, hogy csinálok egy ilyen áthúzogathatós naptárt az ágyam fölé, amin vissza tudok számolni, hogy hány nap van még hátra a táborból. Na nem azért, mintha annyira nem szeretnék itt lenni, csak már unom hogy mindig minden ugyanaz, összefolynak a napok, és már nagyon várom, hogy elkezdődhessen az utazás és láthassam Amerikát. Szóval tök jó úgy kelni minden reggel, hogy ránézek erre a kis táblázatra, ami jelenleg azt mutatja, hogy most már csak 10 munkanapom van hátra! Az nagyon kevés, főleg, hogy 14-től már Mini Camp van, szóval csak fele ennyi táborozó lesz itt, ami remélhetőleg fele ennyi munkát jelent. Úgyhogy már mindenki érzi a tábor végét, és lázasan tervezgeti hol mit fog megnézni, a repjegyek, szállások, belépők lefoglalva, már csak pár nap választ el minket a nagybetűs Amerikától. :)
A terv a következő: Augusztus 21-én véget ér a tábor, a gyerkőcök hazamennek, és onnantól kezdve remélhetőleg nem lesz semmi dolgunk. :) Este a táborvezető, Marnie még ad egy díszvacsorát, úgyhogy lesz nagy evés-ivás-bulizás, mondták, hogy ez minden évben nagyon jó kis mulatság, úgyhogy készüljünk. (Persze még mindig nem vettem rá ruhát..........) Aztán Bekivel és Diával 22-én hajnalban sajnos máris külön válnak útjaink, mert ők elrepülnek New Yorkba, ahonnan két nap múlva, 24-én indul a gépük hazafelé. Ami azt jelenti, hogy mire ők már rég csirkepörköltet esznek nokedlivel és kovászos uborkával, én még mindig itt Vermontban leszek, mert megvárom Orsit, aki csak 25-én végez a munkával. Remélem szép idő lesz, és az alatt a pár nap alatt igazán kiélvezhetem a tábor lehetőségeit, és egész nap napozni, úszni, kajakozni, vitorlázni, teniszezni és golfozni fogok. Kicsit kiheverem a munkát, és rápihenek az előttem álló mozgalmas napokra. :) Hiszen 26-án indul is a repülőm New Yorkba, ott találkozom Orsival, akivel közösen töltünk egy napot, mert megvárjuk Somát, hogy aztán együtt folytassuk az utat dél felé. Épp ma foglaltam le a szállásunkat, egy szép kis kétszemélyes szobát a Central Park mellett, gyönyörű helyen! :) Miután Soma is végzett a táborával, együtt utazunk Washingtonba pár napra, amit alig várok már!! Látni akarom a Fehér Házat, a Capitoliumot, a Washington és Lincoln emlékművet, az Arlingtoni Nemzeti Temetőt, az Űrkutatási Múzeumot, mindeeent! :))
Ezek után pedig én 30-án visszasietek New Yorkba, hiszen aznap száll le Olivér gépe, és végre oly sok idő után találkozunk, és akkor egészen szept. 8-áig együtt leszünk a Nagy Almában! Juj már alig várom! :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése