2011. augusztus 18., csütörtök

Mini Camp és Hawaii :)

Jaj olyan szupi, mert vasárnap elkezdődött a Mini Camp, ami csak egy hétig tart, és az eddigi 230 helyett összesen 100 ember van itt a táborban. Ami testvérek között is azt jelenti, hogy csak 100 éhes szájat kell táplálnunk! :)) Így lecsökkent a munkánk a legelső itt töltött hét szintjére, kb napi 6 órára, szóval megint Hawaii! :D
Úgyhogy végre maximálisan ki tudjuk használni a tábor-adta lehetőségeket, úgyhogy ennek szellemében az elmúlt napokban végre golfoztunk, lovagoltunk, fürödtünk, napoztunk, dvdztünk, élveztük az életet!
A golf oktató Kissy nagyon rendes volt, csak hármunknak tartott külön órát. Eddig nem gondoltam, hogy a golfozás ilyen bonyolult, eleve az ütőt se mindegy hogy fogod, meg hogy hogyan fordítod a tested ütés közben, meg kinyújtott kéz, meg merev derék, meg mittudomén, de kis bénázás után belejöttünk, a vége felé már olyan nagyokat ütöttünk, hogy túl ment az összes zászlón. :))
A lovaglás is nagyon szuper volt, sajnos csak később értünk oda, mint a többiek, hiszen nekünk el kellett mosogatni az ebéd után, de így legalább itt is hármunknak tartottak külön órát. Hamar meg is kaptuk a bilit a fejünkre, aztán nekem egy gyönyörű szép lovat hoztak ki, Dew-t, akivel hamar össze is spanoltunk, és nagyon örülök hogy végre kipróbálhattam, mert hatalmas élmény volt ez a lovaglás! :))

Ezek után pedig -egészen elképesztő- még mindig volt időnk, úgyhogy Bekivel lementünk a tóhoz és kifeküdtünk a partra napozni, aztán ő elment motorcsónakázni Marcus-szal, én meg csak punnyadtam a parton, élveztem hogy nincs semmi dolgom, és a Liszt Ferihegyen az utolsó forintjaimból vásárolt JOY-omat olvasgattam.
Csináltam pillanatképet :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése