2011. január 6., csütörtök

Egyre közelebb

Juhúú, egy csomó camp leaders-es videóra bukkantam a neten. Egyet meg is osztanék, ez a tavalyi, 2010-es nyár emlékére összeállított egyveleg. (Nagyonjóóóó...! Énisénis...!!!!!)



Bár, ha minden igaz, már nem sokat kell várnom, és nekem is ehhez hasonló élményekben lehet részem :) Juppí. És reméljük pár hónap múlva már a saját képeimből összeállított montázst tehetem ki :)

Fejlemények: Befejeztem a profilom! Igazi kínszenvedés volt összeszednem angolul, hogy vajon miért is én vagyok a világon a legalkalmasabb ember arra, hogy mosogassak... de nagy ügyesen megoldottam. Mégegy akadály legyűrve. Közben megszereztem a 3 referenciát is, akik igazolják hogy nem vagyok valamiféle Kelet-Európai szadista gyerekgyilkos terrorista, úgyhogy csudajó. Egyre közelebb a nyár :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése